Kommunikation

Bestyrelsen opfatter det som sin pligt at gøre al information, der måtte være af interesse for medlemmerne, synlig på hjemmesiden.
Her findes: Vedtægter og regler, praktisk information, hvad bestyrelsen har planer om, og hvad der er foregået.

Foreningen har en mailadresse. Den kan man sende til, eller man kan kontakte bestyrelsesmedlemmerne på deres e-mail, hvis man gerne vil fremsætte et forslag eller have noget optaget på hjemmesiden.
Masseudsendelser af mail foretages kun af bestyrelsen, og basis er de mail-oplysninger, som medlemmerne har angivet og som må bruges til kontakt – husk at meddele ændringer!
Massehenvendelser, fx indkaldelse til generalforsamling foregår via mail (eller almindeligt brev, men kun hvis man specifikt har bedt om det, eller ikke ønsker at der benyttes e-mail).

Til behandling af medlemmernes økonomiske forhold benyttes et certificeret regnskabsprogram.

Bestyrelsen kommunikerer ikke forpligtende via Facebook, da man ikke kan vide, i hvilket omfang informationen træffer målgruppen. Bestyrelsen er ikke forpligtet til at give svar på indlæg i facebookgruppen. Optræder et bestyrelsesnavn som indlægsgiver, er indlægget ikke ansvarspådragende for bestyrelsen.